אחד ממוצרי השיווק הטובים הוא הרול אפ.
מדובר בפוסטר המודפס על גבי בד מיוחד בגודל המתאים לדרישות הלקוח ומאפשר להציג מסר פרסומי בכל מקום בו נבחר.
מתי נשתמש ברול אפ:
– כנסים, חנויות, משרדים, דוכנים, נקודות מכירה, הרחבת עסק, תחילת מבצע מיוחד,
שירות/מוצר חדש שנוספו לעסק קיים, ירידים וכל מקום בו ישנה חשיפה לקהל רחב של לקוחות.
יתרונות הרול אפ:
ניידות – אפשרות להציב בכל מקום: חללים פתוחים או סגורים, כמעט בכל מזג אוויר. בנוסף, ניתן לקפל אותו בקלות ומהירות וכך להעביר אותו ממקום למקום.
ריבוי מסרים – העברת מידע חשוב וממוקד אותו אנחנו רוצים להעביר ללקוחות שלנו.
בולטות – הוא גדול, מרשים, לא ניתן לפספס אותו. זהו מוצר דפוס גדול הממוקם בד"כ במיקום מרכזי והוא מאפשר ליצור רמת חשיפה גבוהה עבור העסק וחיבור למותג ללא מאמץ.
טיפ:
זהו תהליך עיצוב שונה בהשוואה להזמנות ופלאיירים בעיקר בגלל הרזולוציה הנדרשת לקבלת דיוק ובגודל הפוסטר. לכן, חשוב לשים דגש בבחירת מעצב/ת גרפיים מביני עניין, המתמחים בעיצובים מסוג זה כדי למקסם את התוצאות הרצויות.