על המקום:
מיסטר קראנץ היא מסעדת אוכל מהיר ייחודית, המציעה חוויית טעמים בלתי נשכחת עם דגש על חומרי גלם איכותיים ושירות מהיר. מתוך הבנה לחשיבות הנוכחות הדיגיטלית, בעלי המסעדה החליטו להשקיע באתר אינטרנט פרימיום, שישקף את האווירה והטעמים המיוחדים של המקום ויאפשר ללקוחות לבצע הזמנות בצורה קלה ומהירה.
ככה עושים אתר אינטרנט למסעדה בצורה נכונה.
הפרויקט כלל תהליך מלא של אפיון, עיצוב ופיתוח תוך שימת דגש על חוויית משתמש מתקדמת שתאפשר ניווט מהיר וגישה ישירה לכל התפריט. במהלך העבודה על האתר, פיתחנו אסטרטגיה דיגיטלית ייחודית שכללה מתן שמות מבודלים למנות, תכנון חוויית משתמש חכמה והתאמת עיצוב אישי שמשקף את המותג הייחודי של מיסטר קראנץ.
לאחר עליית האתר לאוויר, המסעדה ראתה גידול משמעותי במספר ההזמנות, והאתר הפך להיות כלי שיווקי מרכזי שמייצר חיבור מתמיד עם הלקוחות. האתר מצליח להעביר את הייחודיות של מיסטר קראנץ ולספק חוויית משתמש שתורמת לשביעות רצון הלקוחות ולשיפור המכירות.
את תהליך האפיון, העיצוב והפיתוח ביצע עידו לוי, מומחה בבניית אתרי אינטרנט פרימיום שמותאמים אישית לצרכי הלקוח, עם דגש על חוויית משתמש ועיצוב שמביאים תוצאות מוכחות בשטח.