אחד ממוצרי השיווק הטובים הוא הרול אפ.
מדובר בפוסטר המודפס על גבי בד מיוחד בגודל המתאים לדרישות הלקוח ומאפשר להציג מסר פרסומי בכל מקום בו נבחר.
כנסים, חנויות, משרדים, דוכנים, נקודות מכירה, הרחבת עסק, תחילת מבצע מיוחד,
שירות/מוצר חדש שנוספו לעסק קיים, ירידים וכל מקום בו ישנה חשיפה לקהל רחב של לקוחות.
זהו תהליך עיצוב שונה בהשוואה להזמנות ופלאיירים בעיקר בגלל הרזולוציה הנדרשת לקבלת דיוק ובגודל הפוסטר. לכן, חשוב לשים דגש בבחירת מעצב/ת גרפיים מביני עניין, המתמחים בעיצובים מסוג זה כדי למקסם את התוצאות הרצויות.