במסגרת הפרויקט ניהלנו קמפיין מקיף ברשתות החברתיות עבור חברת אורות גת, אשר שיווקה את פרויקט המגורים היוקרתי LA VIDA באשקלון. הקמפיין כלל עיצוב גרפי ייחודי, תכנון אסטרטגי לקידום ממוקד, ויצירת תוכן דינמי ומעורר עניין בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם.
המטרה העיקרית הייתה להביא לחשיפה מקסימלית בקרב קהלי היעד הרלוונטיים, תוך שימת דגש על יתרונות הפרויקט: מיקום מרכזי, דירות יוקרה, ושירותים בלעדיים לדיירים. בזכות שילוב נכון של אסטרטגיית תוכן ועיצוב גרפי מושך, הצלחנו להגדיל משמעותית את כמות הפניות ואחוזי ההמרה של לקוחות פוטנציאליים.
פרויקט זה מדגים את היכולת שלנו להוביל קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות, תוך שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח ועמידה ביעדי הפרויקט.
התהליך מאחורי הקמפיין
בשלבי העבודה הראשונים, התבצע ניתוח שוק מעמיק להבנת קהל היעד העיקרי של פרויקט LA VIDA. התכנון האסטרטגי כלל שימוש במודעות ממומנות ומודעות קריאייטיביות שהדגישו את היתרונות הייחודיים של הפרויקט. כמו כן, שמנו דגש מיוחד על שיפור מעורבות הגולשים באמצעות תוכן חזותי משכנע וקריאות לפעולה ברורות.
תוצאות מוכחות שמביאות לידים לחברות בנייה
הקמפיין השיג תוצאות מרשימות, עם עליה משמעותית באינטראקציות ובהגשת לידים איכותיים מלקוחות פוטנציאליים. העיצוב הגרפי וההכוונה המדויקת של הקמפיין סייעו לחברת אורות גת למקסם את החשיפה ולהשיג פניות ישירות לדירות בפרויקט.