החוויה של טורו פרימיום לא נגמרת בצלחת – היא מתחילה כבר מהפיד.
כשקיבלתי לידיים את הניהול הדיגיטלי של טורו פרימיום, היה לי ברור שהמקום הזה חייב לקבל נוכחות שתשקף את האיכות, הסטייל והייחוד שלו.
בנינו שפה גרפית חדה, תוכן שמגרה את העין ואת התיאבון, ובעיקר – אסטרטגיית נוכחות חכמה שמביאה תוצאות גם באינסטגרם, גם בפייסבוק – וגם בטיקטוק.
היום טורו נהנה מעשרות אלפי צפיות אורגניות, פניות שזורמות מהסושיאל, וקהל שהולך וגדל ברשתות.
טורו פרימיום הוא הוכחה לכך שניהול נכון של מדיה חברתית – עושה הרבה יותר מלייקים. הוא יוצר חיבור, בונה מותג – ומביא לקוחות.